Font: LAURA BALLESTER VALENCIA (Levante-EMV)
Foto X. Ferrer |
Encara
que no hi ha cap informació oficial sobre aquestes dues qüestions, les xifres
que es fan servir és que l’ERO podria afectar 500 o 400 treballadors, dels
1.885 que ocupava FGV el 2011. Una reducció dràstica de treballadors només
podria aconseguir-se si es redueix l’activitat de FGV que només pot donar-se a
costa d’eliminar serveis de trens i, per tant, tota la cadena d’operaris com
maquinistes, operaris de manteniment i personal d’atenció als viatgers. Hi ha
dues línies candidates a aquesta possible clausura: el tram de la Línia 1 de
Torrent a Villanueva de Castellón o només el tram des de Picassent -que, en
ambdós casos, afectaria les estacions de Carlet- i La Línia 9 del tranvia entre
Benidorm i Dénia. El vicepresident del Consell i ex alcalde de Teulada, José
Císcar, descartà aquesta última opció. Però la consellera d’Infraestructures,
Isabel Bonig, va ser molt clara en una entrevista concedida a Levante-EMV: “Hi ha
línies deficitàries on és més rendible pagar un taxi”.
Des
de FGV ni confirmen ni desmenteixen aquestes informacions perquè són decisions
que es prendran en Infraestructures i Economia. No obstant, sí que reconeixen
que treballen en els comptes de 2013 amb un pressupost menor en la partida de
personal que es reduirà en un percentatge que no han volgut concretar.
Font: LAURA BALLESTER VALENCIA (Levante-EMV)
Font: LAURA BALLESTER VALENCIA (Levante-EMV)
i els treballadors i estudiants que van tots els dies a valencia que fem? anirem en el cotxe de san fernando , un ratito a pie y otro andando.
ResponderEliminar