domingo, 1 de abril de 2012

Un home de Carlet intenta assassinar la seua dona


El titular del Jutjat d'Instrucció número 7 d'Alzira va decretar ahir l'ingrés provisional a la presó, comunicada i sense fiança per a l'home de Carlet acusat d'intentar degollar la seua dona dijous passat a la nit.

«Estic viva per centímetres». Raquel va tornar a primera hora de la vesprada d'ahir a la seua casa en el barri de la Muntanyeta d'Alzira amb 26 punts en el coll —«tretze per dins i tretze per fora», detalla— i l'esglai encara dins del cos, després que la nit anterior el seu company sentimental i pare de tres dels seus sis fills la intentara degollar amb un ganivet després d'una discussió. «Anava a matar-me i he de donar les gràcies a que van eixir els veïns i a què la meua filla de cinc anys es va posar damunt de mi en veure'm ficada al llit i em va tapar el coll perquè volia matar-me», va relatar. 

L'agressor, amb el qual convivia des de fa quasi set anys, també creia que l'havia matat quan al voltant de les 22.00 hores va arribar la Policia Local al carrer Buenavista. «Era el moment de tallar-li el coll», va comentar als agents quan l'estaven arrestant. Es tracta d'un home de 37 anys, natural de Carlet, que tenia antecedents per maltractament per una denúncia de la pròpia Raquel que va acabar retirant «per por».

L'agressió amb el ganivet, que li va produir un tall d'uns dotze centímetres en el coll, va tenir lloc en ple carrer després d'una nova discussió. Segons va relatar ahir la víctima, les agressions del seu company eren habituals des de fa tres anys i, en concret, des que les tres filles del seu primer matrimoni es van anar a viure amb ells. «És molt gelós. Té gelosia de les meues filles —la major té 15 anys— perquè diu que les vull més a elles que a ell, i volia que s'anaren de casa», va explicar Raquel, mentre detallava que al matí ja havien tingut una primera discussió. «Li va amagar les pintures a la meua filla i es van posar a cridar-se. A la vesprada em va dir que es volia anar (de casa) i jo li vaig dir que se n'anara (…). Em va pegar una galtada i quan li vaig dir que anava a cridar a la policia, em va contestar: "Abans que crides a la policia, et mate"».

Esta dona de 32 anys va explicar que, en veure que el seu company es dirigia a la cuina a per un ganivet, va eixir corrent, encara que ell li va donar abast a uns 20 metres de l'habitatge. «Em va agarrar dels pèls i em va arrossegar, es va pujar a la meua esquena i em va ficar el ganivet en la gola, però no podia i m'ho va tornar a ficar per ací (assenyala l'altre costat del coll)i em va tallar cap a l'altre costat. Tinc dues punyalades, una quasi en la jugular i l'altra quasi en l'aorta. El cirurgià m'ha dit que he tornat a nàixer perquè uns centímetres més i no m'havien pogut salvar», va indicar. Segons el seu relat, les agressions i amenaces eren freqüents —«una vegada em va pegar amb un garrot», diu— i en una altra ocasió «es va posar a carregar una pistola i va dir que volia matar les meues filles».


Font: Levante EMV
C. A./C. S. 
P. F./I .C.

1 comentario:

  1. que fort que una filla de 5 any tinga que salvar a samare que fort pobreta xiqueta no se li podra olbidar en la vida

    ResponderEliminar