domingo, 22 de septiembre de 2013

Antoni Martínez presenta el seu nou llibre a la Casa de la Cultura



Més d’un centenar de persones ompliren la Casa de la Cultura de Carlet per a assistir a la presentació del nou llibre del carletí Antoni Martínez i Bonet, “L’incrèdul pentinat”. Esta nova publicació compta amb un recull 90 poemes amb versos d’enyor, por, desig, anhel i somnis. Si voleu adquirir el llibre (10 euros) podeu posar-vos en contacte amb l’autor.

Un xicotet tast del poemari:


EM VAIG ATURAR

Em vaig aturar
I dels teus cabells tebis
Les meues mans
Deixaren d'ésser
Deixaren d'ésser

I es feren cendra
Duta pel vent enfurit.

SI JA ETS VENT

Si ja ets vent
Porta el meu cos
Ben lluny de l'ombra
I fes que amb ell
Les roselles
Cremen cada pas
Perdut a l'oblit.

Fotos: Enric Sanç




1 comentario:

  1. Moltíssimes gràcies per la vostra presència i també per la difussió. Espere que el dolç verí de la poesia s'haja estés a vena glatint a més d'un dels presents. Antoni Martínez i Bonet

    ResponderEliminar