martes, 20 de agosto de 2013

Anitín augmenta les vendes un 15% a l'abric de Mercadona



L'empresa de pans especials i snacks Anitín, interproveedora de Mercadona, va acabar l'exercici passat amb una xifra de negocis de 49,8 milions d'euros. Açò representa un augment del 15% respecte a les vendes de 2011, segons les dades publicades en la seua memòria de 2012. Anitín, que elabora les populars roquilles, va aconseguir l'any passat un benefici net de 3,2 milions, un 3,8% més. 
Anitín explica en el seu informe de gestió que el seu caràcter de proveïdora rellevant de la cadena de supermercats Mercadona implica que "els seus negocis estan vinculats a la bona marxa de la distribuïdora". Per a enguany, Anitín espera un "creixement important de la xifra de negocis" i explica que "l'expansió és contínua no solament en quantia de vendes sinó en gamma de productes". Considera, a més, que  "l’estabilitat del mercat" afavoreix l'evolució de la seua activitat. 
La companyia, amb seu a Carlet, elabora pans especials amb llavors, a més de pans torrats amb all i tomaca, entre altres productes, dirigits fonamentalment a Mercadona. En els últims cinc anys, Anitín quasi ha triplicat la seua xifra de negocis, ja que en 2007 se situava en 17,5 milions d'euros. Fa quatre anys, la companyia va ampliar la seua línia de productes en adquirir la firma andalusa Picosol.

No hay comentarios:

Publicar un comentario