Poalgi, empresa carletina especialitzada en el disseny i
comercialització de piques sintètiques i plats de dutxa, ha tancat 13 noves
aliances comercials amb països d’Amèrica, Europa, Àfrica i Oceania en l’edició d’enguany
de la Fira Marmomacc.
Poalgi ha aportat una nova dimensió internacional a la seua estratègia
comercial, en virtut de la qual, ha consolidat vendes i acords comercials per a
les seues col·leccions a Canadà, Veneçuela, Brasil, Dinamarca, Eslovàquia,
Ucraïna, Sèrbia, Turquia, Sud-àfrica o Austràlia. En estos nous mercats, Poalgi
ha destacat la demanda existent per les seus col·leccions, especialment la
relacionada amb les piques sintètiques.
La Fira Marmomacc representa l’encontre mundial de referència per a
les marques i productes relacionats amb la pedra natural o amb productes de
tecnologia derivats de la pedra, espai on el productes i col·leccions de Poalgi
desperten un interés, tant per les seus qualitats sintètiques com estètiques.
Durant quatre dies de duració de la Fira, Poalgi ha traslladat a Marmomacc el
seu catàleg de productes, entre els que han destacat les col·leccions Shira,
Kuma, Gandia i Basic, així com la demandada Granito+, col·lecció que ofereix al
client la possibilitat de dissenyar el seu producte quant a colors i
característiques.
No hay comentarios:
Publicar un comentario